viernes, 10 de julio de 2009

Martin Clerch admiració per Joan Batista Casas Onteniente, es un calderi com jo...

Aquets Senyor, per a mi el Joan, es el Degà del Col.legi de Economistas d`Catalunya, pero abans ja ho va ser de Vicedegà... Ens coneixem casi de tota la vida, puc dir que es un amic a la distancia pues ens vaiem entan entan i per casualitat, pues te la seve vida profesional i personal fora de Caldes, tot i axis ancara te els lligams de la seva mare. Llogicament si ens troben ni em parlem de economia técnica...Ens coneixem de petits, mes ben dit, ell en coneixes a mi avans que jo a ell, pues ens portem uns anys...Fa molts anys eram veins i encara recordo els estius per la tarde vespre cuant els seus pares i els meus feien la charrada juntament amb altres veins al carrer, cap alla els anys 70 fins els 87. Jo en aquella epoca era un trapella molt conegut a Caldes...El seu pare en Raiumundo sempre he pensat que tenia certa debilitat per mi, pues jo aquells anys portave molte bojeria amb tot lo que estes relacionat amb rodes, bicicletes i motos; Les montaba i desmontaba sense para, i crec que li agradabe veurem am accio mecanica, inclos alguna vegada me ajudaba !!! Cap el any 71 jo estudiaba a la Escola Industrial de Sabadell y en Joan Casas anava diariament dore al mati cap a Sabadell amb el seu R8 TS ( si,si el autentic ) de color blau franses Matra; Era un model de cotxe digem racing de la epoca...Ve, jo, si se me escava el autobus del Sagales, sempre tenia la opcio de resar pensan si pasave el Joan i enm recollia; I cap els any 73 que jo treballaba ja a una empresa de Sentmenat i tambe amb via recollitt...Varen ser molts viatjes !!! Del seu corriculum no dire res, pero si apunta que apart de les seves llicenterures i profesor de la UAB a publicat molts articles aixis con algun llibre.
J.Martin Clerch
http://www.martinclerch.blogspot.com/
* El texto de este blog es propio de Jordi Martin Clerch. La reproducción sin consentimiento del firmante está terminantemente prohibida y penada por la legislación vigente. Si desea utilizar algún contenido solicite mi aprobación enviando un mail.

No hay comentarios:

Publicar un comentario