lunes, 22 de junio de 2009

Martin Clerch admiració per Ramon Vilanova, es un calderi com jo...

Ramón Vilanova Forcada es nascut a Caldes de Montbui l'any 1947. Començà a pintar de forma autodidacta potser cap als setze anys...potser tambe influenciad per el escultor figuratiu de Caldes Sabastia Badia el cual tambe a pintat i dibuixat desde sempre.
Crec que en Vilanova tambe era un bon delineant que es lo prime que recordo dèll...pues ens portem 10 anys de diferencia...Tambe el recordo cuant anava a buscar a la seva novia y amb els anys la seva esposa, pues aquesta vivia casi al mateix carrer de jo. Despres durant anys el veia pels carres amb las sevas telas que anava o venia de diferents llosc del voltans de Caldes, avagadas tambe amb companya de un altre meu bon amic com es Josep Maria Ventura un molt bon pintor que dingu coneix i que ja estic cansat de dirli que es dongi a coneixar, pues es capas de fer un art mes que excelent.
A partir de l'any 1973 en Ramon Vilanova ha exposat de forma continuada no només a Catalunya sinó a la resta d'Espanya i a l'estranger, rebent importants premis de pintura. També ha format part d'exposicions a museus de França, Alemania i Estats Units, país aquest darrer on la seva obra gaudeix d'un gran prestigi i jo que men alegro !!!
Jordi Martin Clerch
http://www.martinclerch.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario